W terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru, Klient ma prawo do wymiany i reklamacji zamówionych produktów.
Produkty reklamowane nie mogą posiadać żadnych oznak użytkowania oraz mają mieć oryginalne opakowania i metki. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania lub konserwacji odzieży. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon, faktura) stanowiącego podstawę do zgłaszania reklamacji.
Klient ma prawo do wymiany jeżeli
- nastąpiła niezgodność otrzymanych produktów z zamówieniem
- otrzymany towar posiada wady fabryczne (w przypadku wykrycia wady objętej gwarancją skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail)
Do reklamowanego towaru Klient dołącza pisemne oświadczenie, w którym opisuje szczegółowe powody zwrotu towaru.
Jeśli reklamację rozpatrzymy pozytywnie zapewniamy naprawę produktu, wymianę na nowy lub zwrot pieniędzy.
Firma KIS nie przyjmuje przesyłek wysłanych bez uprzedniej konsultacji telefonicznej lub e-mailowej. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych.
W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.