• KIS - PRODUCENT ODZIEŻY ROBOCZEJ. ODZIEŻ REKLAMOWA. TRWAŁE NADRUKI I HAFTY.

Reklamacja

W terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru, Klient ma prawo do wymiany i reklamacji zamówionych produktów.

Produkty reklamowane nie mogą posiadać żadnych oznak użytkowania oraz mają mieć oryginalne opakowania i metki. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania lub konserwacji odzieży. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon, faktura) stanowiącego podstawę do zgłaszania reklamacji.

Klient ma prawo do wymiany jeżeli

  • nastąpiła niezgodność otrzymanych produktów z zamówieniem
  • otrzymany towar posiada wady fabryczne (w przypadku wykrycia wady objętej gwarancją skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail)

Do reklamowanego towaru Klient dołącza pisemne oświadczenie, w którym opisuje szczegółowe powody zwrotu towaru.

Jeśli reklamację rozpatrzymy pozytywnie zapewniamy naprawę produktu, wymianę na nowy lub zwrot pieniędzy.

Firma KIS nie przyjmuje przesyłek wysłanych bez uprzedniej konsultacji telefonicznej lub e-mailowej. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych.

 

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.