• KIS - PRODUCENT ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA RÓŻNYCH BRANŻ. TRWAŁE NADRUKI I HAFTY. PROFESJONALNE USŁUGI REKLAMOWE.

Wymiany, zwroty

W terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru, Klient ma prawo do wymiany i reklamacji zamówionych produktów.

Produkty, które są reklamowane nie mogą posiadać żadnych oznak użytkowania oraz mają mieć oryginalne opakowania i metki. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania lub konserwacji odzieży. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon, faktura) stanowiącego podstawę do zgłaszania reklamacji.

Klient ma prawo do wymiany jeżeli

  • nastąpiła niezgodność otrzymanych produktów z zamówieniem
  • otrzymany towar posiada wady fabryczne (w przypadku wykrycia wady objętej gwarancją skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail)

Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć pisemne oświadczenie, w którym zostaną opisane szczegółowe powody zwrotu towaru.

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie zapewniamy naprawę produktu, wymianę na nowy lub zwrot pieniędzy.

Firma KIS nie przyjmuje przesyłek wysłanych bez uprzedniej konsultacji telefonicznej lub e-mailowej. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 7 dni roboczych.

 

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.